TEMPLE & EXCET

Jisses vilket intensivt dygn detta har varit! Fy fan vad trött jag är nu alltså. Har så ont i benhinnorna idag att jag tvivlar på om jag kommer att gå utanför dörren ikväll - Men det är så himla värt det! Efter att ha åkt hem och gjort mig iordning efter skolan åkte jag in till stan för att möta mina nyfunna vänner Robert och Johannes från Lidköping. De jag träffade på Karpahtos. Åh, vad jag bara älskar att träffa nya människor och det är ju så fruktansvärt mycket roligare när man bara klickar med någon så och har sjukt kul tillsammans! För så är det med oss. Bara faktumet att de åkte hela vägen till Göteborg för att träffa mig säger ju en del. Dem är allt bra fina killar!
 
Kvällen började med middag och några öl på Temple Pub i Linné (rekommenderar detta ställe varmt) innan vi drog till Excet och dansade till stängningsdags! Jag säger ofta att jag inte är typen som dansar men när jag väl kommer igång är det så sjukt kul och tiden bara flyger iväg! Det var en fin kväll och natt som bjöd på många skratt och minnen - Kände mig så himla lycklig hela natten! :) Förstår egentligen inte varför jag inte gör sånt här oftare. Jättespontant liksom. Som sagt känns det dock som fan i kroppen idag. Efter att ha vart uppe 24 timmar och sen bara sovit 4 är man rätt gött schleten ändå.

Därför tänker jag spendera min lördagkväll med att bara ta det lugnt, koppla av med en bra rulle och sen sova ut! Ha en fin kväll!


Robert och Johannes på båtutflykten till Vasilis Paradise, Karpathos. Fan vad jag vill tillbaka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0