SLUT

Sagt och gjort; nu är snart denna förutspått intensiva vecka över och jag känner mig faktiskt himla nöja med den. Fredagsfesten för ettorna tog så mycket tid och energi att det dessvärre gick ut över lektionerna och mina läxor så nu ligger jag lite efter - Men det är värt det! Vi hade sjukt kul verkligen! Vid femtiden hade vi dukat upp jättefint med salladsbuffé, dricka och ballonger (Genidrag där, David) och stämningen var på topp! Det blev precis ett sånt där härligt mingel som vi hade hoppats på - avslappnat och trevligt. Sen blev det quiz á la Sofia och Ludvig (Vadå? Visste inte ni att det finns en känd frisör i Stockholm som heter Tito?) och sen fortsatte trevligheterna en stund till innan vi ranglade in till stan och drack bäss på 2:a Långgatan! Älskar verkligen människorna i min klass, jag skrattade så mycket att jag anade en viss träningsvärk (?) i magen igår.

Igår hade vi kalas för Tove och då var ena halvan och släkten här, åt gott, spelade spel och hade jättemysigt! Jag fattar inte riktigt hur folk kan tycka att släktkalas är tråkiga - de har uppenbarligen inte vart med på våra. Jag har i vilket fall alltid trevligt med min släkt och familj :)

För övrigt har jag och Anna tatuerat oss i veckan (Fu**ing love it!!), jag har fått hem mina Dr Martens (Fu**ing love them!!) och jag verkar ha dragit på min en förkyldning, sådär lagom passande till ett stort projekt i skolan (Inte okej.) och nu är det två veckor kvar till praktiken på White. Wohoo!

Nu blir det till att lägga mig och läsa lite och senare idag ska jag, Anna och pappa käka middag på Mañana! Det blir en fin dag det här också :) Här kommer en bra låt.



Ha det gött änna!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hallå, du får ju langa upp en bild på tatueringen fia! :)

2012-09-11 @ 12:04:33
URL: http://lenalonnroh.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0