SÄMST

... uppdatering nu för tiden känner jag. Shame on me. Till mitt försvar har jag haft så mycket att göra att jag inte ens tillägnat en enda tanke åt min lilla, kära, högtrafikerade blogg. Det har varit en minst sagt hektisk skolvecka med både stort projekt samt tre sena uppgifter liggande på mina redan ömma axlar. Förstår inte hur jag lyckas med att halka efter redan efter ett par veckor i skolan - Jag som var så jävla pepp. Förstå mig rätt, jag älskar skolan och det är jättekul - men när det dyker upp nya program känner jag mig som ett retard. Igen.

Anyway. Hemmakväll hos min faster och kusin i fredags (mest ryggläge i soffan då alla var så trötta), skola och Magic Mike-tittande hos Lena (jag har nog aldrig sett så mycket muskler i en och samma bildruta förut) och jobb idag, så det har inte varit så mycket "helg". Men jag är inte bitter; Jag och Anna hann med en runda på stan och middag på köttbullekällarn' också! Shoppingmässigt blev det strumpbyxor (jag har en hel låda full men samtliga är trasiga) och den här klänningen för min del. Tyckte att den var fin - plus att jag älskar den modellen på klänningar. Har flera stycken! Dock var fåglarna på den jag köpte helsvarta :)



Och från det ena till det andra; lilla Lena önskade bild på tatueringen jag gjorde förra veckan and here it goes (fastän att du sett den irl, Lena)!



Tål att tilläggas att denna bild togs när tatueringen var helt färsk så på bilden är den lite röd och svullen men nu har den läkt fint och känns knappt alls. Tittar på den varje dag och känner mig så himlans nöjd och stolt över den. Tycker att den klär mig, nästan som ett litet smycke :)

Nu blev det ett sånt där jävla novellinlägg igen. Ska försöka hålla mig kort framöver. Nu blir det att krypa ner under täcket och läsa "Fatta Eld". Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0