INTENSIVT

Jag vet liksom inte ens vart jag ska ta vägen nu för tiden. Det är så himla mycket som ska göras och ännu mer saker som snurrar runt i huvudet - Inte konstigt att jag sover som en stock nätterna igenom! Denna skolvecka skulle tydligen bli väldigt intensiv enligt läraren - Mmm, precis vad jag behöver nu. Haha! Idag blir det till att göra en sista skiss på tatueringen och lämna in den på studion innan skolan och sen kommer lilla Jonas hit :)

Imorgon blir det en heldag i skolan och på torsdag tatuering + skola och sen är det i princip helg och då ska vi ha mingel- och quizkväll med ettorna. Och släktkalas. Och tjejkväll. Och middag. Och mellan varven måste jag modellera i Max så att det är "färskt" till praktiken. Himla kul! Jag vet inte om det är bra eller tragiskt att jag redan är planerad och fullbokad i princip varje dag flera veckor framöver. Jaja, tiden går undan i alla fall!

Nu börjar jag för övrigt få riktiga höstkänslor - Och det känns bra! Jag har redan laddat med stickade tröjor samt ett helt "vinterset" med mössa, halsduk och vantar från Monki. Vinrött. Love it! För övrigt sitter jag som på nålar och väntar på mina Dr Matrens som ska komma vilken dag som helst nu. Beställde dem för halva priset på deras hemsida. AWESOME! Jag ska typ bo i dem sen.Sen är det ju lite det där med jacka då va. Jag är så fruktansvärt kräsen med vissa klädesplagg och jackor är ett av dem, men jag har hittat en riktigt tuff en på Topshop som jag sitter och överväger lite varje dag om jag ska köpa eller ej. Vill vänta och se vad som dyker upp i affärerna först dock.



Nu blir det till att göra i ordning både mig själv och allt annat innan jag drar! Ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0