ORDNING

Nu har jag varit en vecka på White och ända sedan dag ett har jag trivts som fisken i vattnet! Det känns så himla rätt allting och fastän att jag fått en mjukstart så har jag redan lärt mig massor av min handledare Rikard. Lite kul att två av tre 3D-grafiker i arbetsgruppen har gått precis samma utbildning som jag också. ;)

I övrigt känns White som en sån där dröm-arbetsplats. Alla jag träffat är så himla goa och trevliga och den uppfattning jag fått av stället är att de verkligen bryr sig om varandra. Blev medbjuden på AW av dem i fredags och det var jättetrevligt, fastän att jag behövde gå tidigt. Lite ärenden på stan innan alla affärerna stängde och sen blev det filmmys och avkoppling hemma. Välbehövligt.

I lördags fyllde världens finaste Josefin år och det skulle självklart firas. God middag, bärs och mys med mina fina kompisar och Jonas - Det kan inte bli bättre än så! Jag vet att jag sagt det förut men jag är så oerhört tacksam som har er. Ni är bäst!

Sen blev det väldigt plötsligt söndag, jag hade inte energi till att hitta på något speciellt så streckläste halva "Revolt" och nu känner jag mig sådär tom igen som man kan göra när man läst ut en sån där himlans jättebra bok. Jaha. Nu då? Fan, måste hitta någon awesome bok snarast! Tips mottages med glädje. Gärna någon nagelbitare ;)

För övrigt känner jag mig väldigt lycklig nu, trots allt regn och rusk. Känner att mitt livs pusselbitar börjar falla på plats och saker som var så ovisst för känns så... självklara nu. Det är en skön känsla. Man kan släppa så mycket. All oro, ångest och dåliga tankar. Jag lever i detta andetaget. De som varit har varit och de som kommer, de kommer. That's some deep shit, man. Nåväl. Från något djupt till något lättsamt med en dyster underton; Jag KAN inte sluta lyssna på den här låten. Skiter i att den är tjatig, den är fin ändå!


Gillar för övrigt att videon är lite udda, att den går mot "normen" på något sätt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0