KINDVÄRK

Jag har skrattat så mycket idag att jag har ont i mage, kinder och huvud. Fy fan vad jag bara fullkomligt älskar Johan Glans! Jag har generellt ett väldigt "öppet" sinne för humor men gillar mest när komikern i fråga driver med sig själv och har sån härlig självinsikt som bara Johan har. Älskar att han är så ödmjuk, öppen och oerhört klantig - det är iallafall så han utger sig och på något sätt känns det äkta. Jag har valt att tro det iallafall. Full pott till Glans!

Annars då? Jag är glad. Och denna glädje har nog inte Johan försakat. Tror jag. Nej, jag är glad av mig själv. Jag lyckades ta mig till jobbet igår trots hosta och hade en jättefin dag på White. Sån härlig fredagskänsla där. Stor frukost (älskar att de bjuder på frukost varje morgon), gitarrlir, musik på hög volym och pilkastning mellan arbetsvarven innan designgruppen bjöd över oss på lite choklad och mys. Sen blev det till att knalla över till 2112 för en AW-öl och lite tjöt. Alltid så trevlig stämning och allt känns lite extra kul när man börjar känna folk från andra avdelningar också :)

Från Magasinsgatan traskade jag vidare till Vasa där jag mötte upp Frida för ännu en öl och ännu mer prat. Lite catch-up. Fina Frida, har alltid så mysigt med den tösen! Tidig hemgång dock. Förkyldning har en viss tendens att knäcka en ibland. Och så en ev. öroninflammation på det. Ont som fan gör det iallafall.

Trots lördag, extrem rastlöshet, festsug och överskottsenergi utav bara dess like ska jag nu göra det lite mysigt, koka te, lyssna på musik och läsa lite innan nap-nap. Imorgon blir det kalas för lillkusinen, det ska bli sköj!

Btw så vill jag ha den här tröjan, ser himla gosig ut. Funderar på om jag ska köpa den till mig själv i present.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0