HÄLL VETE

... Vad förkyld jag är! Igen. Inte dock helt oväntat när både systrar och pojkvän vart sjuka, jag har i princip gått och väntat på det här i en vecka. Lika bra att få det överstökat kanske. Har vart hemma från praktiken idag och vilat upp mig (sovit överraskande, nästan skrämmande mycket) och mår faktiskt lite bättre. Håller tummar och tår att jag blir frisk till helgen; AW med Frida på fredag, Johan Glans med Malin och Anna på lördag och kalas för lillkusinen på söndag. Wohoo!

Annars då? Praktiken går bra och jag trivs fortfarande som fisken i vattnet, hösten är här - och jag gillar det, jag har börjat leva sunt 2 gånger den här veckan och känner mig, trots förkyldningen, bättre än någonsin! Jag vet inte om det är för att jag vågat släppa lite mer på tyglarna det senaste. Jonas säger att jag har blivit en riktig tuffing. Haha! Det är väl bra?

Jag har inte så mycket nytt att berätta egentligen. Nu när jag har praktik är det i princip 9-18-dagar, på kvällarna läser jag rätt mycket och på helgerna passar jag på att njuta med mina nära och kära. That's it och jag trivs himla bra med det. Fan vad jag har saknat riktiga rutiner! Snart är det Halloween btw! Det är väl ingenting man firar direkt men i år ska jag i alla fall göra det ordentligt och tända ljus för mamma och morfar samt göra en riktig pumpa :)

Och på tal om det så hittade jag den här fina bilden idag. Den får avsluta det här inlägget. Ciao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0