LITE KNAS

Något som är väldigt typiskt mig är att gå runt på stan och kolla ut saker som jag vill ha - och det är måånga saker - men när jag väl har pengarna till att köpa detta så vill jag helt plötsligt inte ha någonting typ. Helt plötsligt var den "där jättefina skjortan inte så värst fin ändå och de där skorna som var att döda för kan jag lika gärna vänta med att köpa." What's wrong with me? Min efterlängtade shoppingtur idag blev inte alls så crazy som jag hade hoppats på. Haha! Nåväl. Jag kom i vilket fall hem med en (annan) skjorta och ett par jeans. BAZINGA!

Dagarna går för övrigt för jävla fort nu när skolan dragit igång - på gott och ont. Skoldagarna är kortare än arbetsdagarna men ändå har jag mindre fritid över. Fattar inte hur det går ihop. Men i vilket fall så närmar sig helgen (ja, jag planerar helgerna redan första dagen efter helg) och det ska bli så himlans roligt att jag nästan spricker av förväntan! På fredag kommer min älskade faster och kusin hit från Grekland (for good!) och sen blir det förhoppningsvis finbesök från Lidköping i samma veva vilket i sin tur leder till några bäss och andra trevligheter på lördagen och på söndag fyller min lilla pappa år och då ska vi fira honom. Yäy!

Jag ÄLSKAR att ha roligheter att se fram emot! Imorgon ska jag och Jonas äta italiensk, romantisk middag och bara ha lite egentid och mys (där kom det igen; mys.) Nu ska jag hoppa in i duschen, äta lite kvällsmat och kolla säsongsavslutningen av True Blood. Ammagadd! Måste det ta slut när det är så spännande?!



Peace & Love
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0