FINSAKER

Idag är en stark dag! Jag ska vara så hurtig att jag t.o.m åker till skolan när jag egentligen är ledig för att jobba (eller så får jag skylla mig själv för att jag säckat efter lite jobbigt mycket). Men vill bara bli av med alla rester så att jag kan njuta av helgen till fullo! Åååh, vad jag längtar!

Innan skolan blir det dock några snabba ärenden på stan. Jag vet inte vad som hänt med mig på senaste men jag bara ÄLSKAR att gå på stan och kika i affärer. Jag behöver inte köpa något - fast det blir så himlans mycket roligare när man gör det! Men iallafall. Jag har haft några fina dagar denna vecka; i tisdags var jag och Jonas på Vino Pasta och hade en jättemysig middag (bästa pastan jag ätit!) innan jag (da-da-da-daaaaa!) införskaffade mig en iPhone - Jag är fast på alla tänkbara plan. Igår mötte jag upp mina fina tjejer i Kungälv för fika på Tant Rut innan vi gick till Sara, drack lite vin och hade en jättemysig kväll! Åh, SOM jag saknat er, tjejer! Lite vardagskvalitet så! Det trivs jag himla bra med, måste jag säga.

Nu blir det till att göra i ordning sig för dagen! Haregötthaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0